Нетрадиционни вкусове ще изпълнят най-големите в хранително-вкусовата индустрия изложения у нас и в Югоизточна Европа МЕСОМАНИЯ, СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, БУЛПЕК, САЛОН НА ВИНОТО, ИНТЕРФУД И ДРИНК. От 11 до 14 ноември в Интер Експо Център ще видите много познати брандове, но и много нови компании.
Повече от 15% е ръстът на участниците спрямо миналогодишното издание на водещите международни изложения.
Ще видите нови технологии с подобрен дизайн и с по-нисък разход на енергия, ще видите типични български храни с нови вкусове, ще се запознаете с новости от цял свят, ще осъществите полезни контакти.
Тази година бизнесът залага преди всичко на нетрадиционни и нови модели, разширява портфолиото си с по-здравословни храни и добавя по-различна визия и опаковка.
Когато става въпрос за традиция, вкусът няма цена. Старите рецепти оживяват с нови идеи за приготвяне на лютеница и имамбайялдъ. Някои от предложенията нямат аналог в страната. Лютеницата с мед вместо със захар придава по-мек и плътен вкус на лютеницата. Имамбайялдъ е приготвено по трационна турска рецепта изцяло със зехтин.
Пикантната лютеница от килера на баба пък ще се превърне в любимо изкушение за по- темпераментните клиенти, разказват компании за новите си предложения.
За първи път ще видим нова серия вегетариански колбаси. Продуктите са с натурални подправки и автентичен вкус, но са произведени без месо и соя. Традициите на месните продукти се развиват с все по-голям избор на деликатеси от телешко месо.
Посетителите ще могат да опитат нови плодови напитки само с три съставки – цели плодове, вода от Михалково и малко захар без допълнителни консерванти, оцветители. Чай, ванилия и захар, шоколад и шоколадови изделия ще изкушат посетителите.
На изложението БУЛПЕК ще имате богат избор на хляб и хлебни изделия, които ще допълнят палитрата от вкусове. На специална демонстрационна зона, организирана от Националния браншови съюз на хлебарите ще видите как се приготвя хляб с натурални закваски, още вкусни печива и десерти.
Чуждестранни компании налагат и други ефективни решения за съвременния дом и бизнес. Те ще представят нови продукти за печене, които не се нуждаят от размразяване и втасване. Те се изваждат от фризера, втасването и изпичането се извършват по едно и също време. Намаляват разходите за логистика и съхранение с почти 60%.
Дегустации и викторина за ползата от българските консервирани плодове и зеленчуци подготвят от Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци. Шоколадови малки и големи изкушения на Професионална гимназия Велизар –Пеев, гр. Своге ще изненадат ценителите.
Очаквайте още дегустации, подготвени от Унгария страна партньор. Бизнес делегация на производители на вина, на типични храни и напитки ще пристигне за двустранни бизнес срещи с български компании в хранителния отрасъл и туризма.
Хранителната (р) революция няма да е същата, ако не допълним с уникалния вкус на подходящото вино. Националният институт за излседване на вино и спиртни напитки виртуално ще посрещне гости в ДОМ НА ВИНОТО. Това е една приятна разходка в уникална архитектурна и туристическа атракция, под римски арки, покрити с благородна плесен, в атмосфера на отминала епоха. Големи и по-малки изби от България и Европа ще представят естетиката на характерния за всеки регион еликсир.
Всеки продукт може да разпознаете веднага с мобилното приложение БГ Баркод. Приложението е безплатно и съвместимо с iOS и Android устройства. С новата версия при сканиране на баркода се появяват всички въведени данни за съответния продукт – производител/дистрибутор; описание и съдържание на продукта; хранителни стойности; снимки и др. Потребителите могат да изготвят собствен профил, посочвайки към кои храни и съставки имат алергии. За чуждестранни баркодове приложението автоматично ще дава информация за фирмата производител/дистрибутор, осъществявайки връзка с международния регистър.
Над 320 български и чуждестранни компании ще покажат новите технологии, вкусни и здравословни продукти само в Интер Експо Център.