
Истински пример за рекламна кампания като по учебник даде Пловдивската цигарена фабрика с лансирането на двете си марки цигари „The King” и „Merilyn”.
Традиционният производител влезе в новата година с всеобхватна външна кампания, която буквално заля цялата страна. Последва също такава интригуваща промо кампания, която тече и днес. В нея момичета и момчета облечени с дрехи и атрибути, вдъхновени от самите марки „The King” и „Merilyn”, раздават безплатни мостри на двата продукта на всички желаещи да ги пробват, като се съобразяват с възрастовите ограничения, наложени от закона. Промоутърите привличат вниманието на околните с атрактивния си външен вид – мъжете са снабдени с тежък царски плащ, корона и жезъл, а дамите – със сексапилни бели роклички и руси перуки. Всички те са минали през специален подбор и обучение, което да им помогне да навлезат най-добре в своите роли. Обясняват, че въпреки студа и лошите метеорологични условия навън, интересът към промоцията е завидно висок.
„Нямаме намерение да подтикваме хората към употреба на тютюневи изделия, напротив, нашата идея е просто да доближим марката до хора, които са тъй или иначе пушачи. Именно те могат най-добре да оценят достойнствата на нашия продукт и, надяваме се, да го предпочетат и за в бъдеще,” споделиха пък от екипа на рекламодателя. От там разкриха още, че промоционалните акции ще продължат с още нови изненади и подаръци не само за потребителите, но и за магазините, в които се продават техните продукти. Frognews.bg