__


Мощна промоционална кампания на нови цигари

0 7218 09.02.2009
Мощна промоционална кампания на нови цигари

Истински пример за рекламна кампания като по учебник даде Пловдивската цигарена фабрика с лансирането на двете си марки цигари „The King” и „Merilyn”.


Традиционният производител влезе в новата година с всеобхватна външна кампания, която буквално заля цялата страна. Последва също такава интригуваща промо кампания, която тече и днес. В нея момичета и момчета облечени с дрехи и атрибути, вдъхновени от самите марки „The King” и „Merilyn”, раздават безплатни мостри на двата продукта на всички желаещи да ги пробват, като се съобразяват с възрастовите ограничения, наложени от закона. imgp0037.jpgПромоутърите привличат вниманието на околните с атрактивния си външен вид – мъжете са снабдени с тежък царски плащ, корона и жезъл, а дамите – със сексапилни бели роклички и руси перуки. Всички те са минали през специален подбор и обучение, което да им помогне да навлезат най-добре в своите роли. Обясняват, че въпреки студа и лошите метеорологични условия навън, интересът към промоцията е завидно висок.

imgp0053.jpg„Нямаме намерение да подтикваме хората към употреба на тютюневи изделия, напротив, нашата идея е просто да доближим марката до хора, които са тъй или иначе пушачи. Именно те могат най-добре да оценят достойнствата на нашия продукт и, надяваме се, да го предпочетат и за в бъдеще,” споделиха пък от екипа на рекламодателя. От там разкриха още, че промоционалните акции ще продължат с още нови изненади и подаръци не само за потребителите, но и за магазините, в които се продават техните продукти. Frognews.bg

Бел. на редактора: Frognews.bg уточнява, че не рекламира новите марки цигари, а информира своите читатели за събитието.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама