БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Сайтът на ЧЕЗ с нов дизайн и подобрено съдържание

1 5158 24.01.2016
Сайтът на ЧЕЗ с нов дизайн и подобрено съдържание

От началото на годината официалният уебсайт на ЧЕЗ в България - cez.bg, е с нов, адаптивен дизайн, осигуряващ бърза и лесна навигация, ясна визия и достъпност на информацията за клиентите.


Новият дизайн на сайта е изцяло ориентиран към клиентите, за които общуването онлайн е ежедневие. Бързото развитие на технологиите подпомага оптимизирането на модерните канали за комуникация. Затова от стъпването си в България преди 10 години ЧЕЗ постоянно инвестира в развитието на уеб базираното и индиректно обслужване на клиентите. Опростената и изчистена визия на сайта гарантира удобство за клиентите. Използваната модерна технология позволява бързо зареждане през всички настолни и мобилни устройства.

 

Потребителите ще бъдат улеснени и от новата структура на подреждане на секциите, както и от по-добрата им организация. Достъпът до съдържанието в тях и актуализираната информация за дейности и услуги, предоставяни от ЧЕЗ, е максимално бърз.

 

През 2015 г. корпоративният сайт www.cez.bg има близо 4 милиона посещения, като 25 % от тях са регистрирани от мобилни устройства. Близо 130 000 клиенти на ЧЕЗ са се регистрирали онлайн за услугата „Електронна фактура“, а над 15 000 са заявили безплатно SMS известяване преди преустановяване на захранването. Това е и причината подобренията да са насочени основно към оптимизиране на функционалностите за електронни услуги и максимално синтезирано съдържание на темите, които най-често вълнуват клиентите.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама