От началото на годината официалният уебсайт на ЧЕЗ в България - cez.bg, е с нов, адаптивен дизайн, осигуряващ бърза и лесна навигация, ясна визия и достъпност на информацията за клиентите.
Новият дизайн на сайта е изцяло ориентиран към клиентите, за които общуването онлайн е ежедневие. Бързото развитие на технологиите подпомага оптимизирането на модерните канали за комуникация. Затова от стъпването си в България преди 10 години ЧЕЗ постоянно инвестира в развитието на уеб базираното и индиректно обслужване на клиентите. Опростената и изчистена визия на сайта гарантира удобство за клиентите. Използваната модерна технология позволява бързо зареждане през всички настолни и мобилни устройства.
Потребителите ще бъдат улеснени и от новата структура на подреждане на секциите, както и от по-добрата им организация. Достъпът до съдържанието в тях и актуализираната информация за дейности и услуги, предоставяни от ЧЕЗ, е максимално бърз.
През 2015 г. корпоративният сайт www.cez.bg има близо 4 милиона посещения, като 25 % от тях са регистрирани от мобилни устройства. Близо 130 000 клиенти на ЧЕЗ са се регистрирали онлайн за услугата „Електронна фактура“, а над 15 000 са заявили безплатно SMS известяване преди преустановяване на захранването. Това е и причината подобренията да са насочени основно към оптимизиране на функционалностите за електронни услуги и максимално синтезирано съдържание на темите, които най-често вълнуват клиентите.