Всяко лято в България идват стотици хиляди туристи от различни краища на света с цел отдих и почивка. Освен семействата, които кротко и тихо почиват по Черноморието, страната ни посещават и много млади компании туристи, които, идвайки тук, се освобождават от задръжките.
Така например от началото на този сезон вече се изявиха няколко самонадеяни гости.
Подпийнали повечко алкохол, се случва гостите да търсят саморазправа, ако нещо им бъде отказано. Така например, по Черноморието преди няколко дни сърдити туристи, които не могли да ползват джетовете, стигнали до физическа саморазправа със стопанисващия атракцията. Други пък се карали със спасителя на плажа, защото не можело да влизат на червен флаг в морето. В Крайморие пък пиян поляк потрошил портала на хотел, защото не го пускали да влезе, тъй като не бил настанен там.
От друга страна го има и проблемът, че персоналът влиза в преки конфронтации с клиента, а не предлага желаното отношение и обслужване. „Някои от собствениците на хотели считат, че заведението или хотелът им е като личен дом, това не са къщи, а средства за предлагане на услуги", коментира Малина Стратиева, изпълнителен директор на „Слънчев бряг" АД.
По думите й туристът е дошъл да си почива, всичко е с цел веселба и като се прекали, няма нищо странно, защото в едно място за развлечения, където всеки един е дошъл да отпусне, за да възстанови силите си да работи, може да изпадне в такова състояние. За това има най-различни начини, по които трябва да се реагира и това е работата на всички хора, които са в този регион. "ФН"