Никъде не може да се приключи с корупцията, но съм убеден, че Флоров щеше да помогне. Той обаче няма да приеме вече да оглави ДАИ. Трябва да има един единствен орган по контрол на пътя и мястото му е в КАТ. Това заяви в „Лице в лице” по отношение на корупцията в ДАИ транспортният министър Ивайло Московски.
Едни и същи проверки се правят от различни институции, но хората не са мотивирани да си гледат добре работата. Заплатите са им ниски. В ДАИ вземат по 480 лв. , продължи Московски.
Той отрече пилотите във въздухоплавателната агенция да са без лицензи, каквито са твърденията на РБ. „Във въздухоплавателната агенция има тристепенен режим на контрол. Има 14-модулен процес на сертифициране. Невъзможно е да има нередности! Много често бг пилоти в чужбина ползват тренажори, но това няма как да се провери”.
Московски коментира и срещата си с представители на автобусния бранш. „Асоциациата на автобусните превозвачи приех в министерството. От всички 15 техни искания само 2 касаят мен. Останалите касаят МВР, Министерството на регионалното развитие...."
Сроковете за даване на концесия да са по-гъвкави, това съм искал, а не концесиите да са вечни. Това заяви министърът по отношение на слуховете за вечни концесии.