Ние не свиваме лимитите за саниране на сградите, а въвеждаме строг контрол. Трябва да сме сигурни, че това трябва да е прави целесъобразно. Това каза министър Лиляна Павлова по БТВ.
Голяма част от сградите, които се санират са стари. Това, което се наблюдава е да се правят козметични ремонти, които трябва да са за сметка на собствениците. Има и различно ценообразуване в различните региони на страната. не трябва да се залита в текущ ремонт, извън санирането. Ще настояваме за още по-голямо качество. Клас „С” за стари панелни сгради е достатъчен.
Почваме ремонта на тунел „Витиня”. Той ще отнеме 9 месеца. Ще има затруднение по направление София- Варна на АМ „Хемус” до Ябланица. Важно е да се работи лятото, докато няма дъжд. На АМ „Тракия” има един ремонт, няма да има затруднено движение и тапи. Обществените поръчки, които бяха спрени са заради липса на пари. На тази магистрала ще може да се кара със 140 км/ч. Ще си спестим 150 млн. лв. като препоектираме частично трасето. Парите от Европа почти свършиха. Можем само да достроим АМ „Струма”.