Културните паметници не трябва безогледно да се превръщат в туристическа атракция, за да не се повтори картината с презастрояването на Черноморието ни.
Това заяви пред БТА председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова.
Според нея националната ни реклама като дестинация трябва да се концентрира на няколко основни пазара, както и към българите в чужбина. Тя посочи за пример Мароко, които рекламират туристичуския си продукт на 6 приоритетни пазара. Като първите 5 са чужди страни, а 6-ят - мароканците в чужбина.
Ние имаме 50 дестинации в чужбина, в които хвърляме огромни сили и средства при нулев ефект, заяви Крушкова. Българите в чужбина са огромен потенциал за бранша, който трябва да бъде използван. В същото време не трябва да се загърбват и традиционните пазари като Русия и Германия, твърди Крушкова. Значително е нараснал и броят на туристите у нас от бившия социалистически блок. Frognews.bg