НОВИНИ


Можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор

0 4630 08.07.2016
Можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор
Димитър Маргаритов

Сегашните проверки на КЗК са фокусирани върху туристите по морето. В около 10% от случаите констатираме някакви нарушения, които са свързани с укриване на информация в менютата по ресторантите, както и несъвпадение между обещаваните и реално предлаганите услуги в хотелите, заяви по НТВ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.


Проверява се и качеството на алкохола, който се сервира в хотели, предлагащи услугата ол инклузив. „Вече иззехме алкохол, който ще проверим в акредитирани лаборатории и ще видим какъв ще бъде резултатът. Туристите се оплакват и от силен шум в българските курорти по Черноморието”, добави Димитър Маргаритов.

 

„Още един от тримата мобилни оператори от 1-ви юли е длъжен да прекратява договорите предсрочно, когато потребителят поиска това, без да му взима всички такси, които остават до края на договора. Но първият случай на такъв мобилен оператор, с който сме постигнали съдебно споразумение, е от миналата година”, добави Маргаритов.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама