Шоколадовите бонбони с марка „Черноморец“ на бургаския производител „Победа“ АД бяха отличени за любим бранд в потребителския конкурс „Любимите марки“. В последния етап от гласуването, брандът бе избран за победител в категория „Захарни изделия – бонбони“ с над 4000 гласа и призът идва след убедителна преднина над класиралите се на второ и трето място.
За осма поредна година конкурсът „Любимите марки“ оценява най-обичаните от българските потребители брандове в 28 категории. Гласуването се провежда онлайн и трите етапа на надпреварата продължават близо месец. Класацията не разчита на жури и пазарни критерии при номинациите – те са свободни и основани единствено на потребителски предпочитания, което превръща резултатите в реална представа за нагласата на протребителите у нас. Тази година организаторите отчетоха над 30 000 гласували през целия период на кампанията.
Признанието за бонбони „Черноморец“ идва след дългогодишно стабилно присъствие на пазара у нас и е поредното доказателство за привързаността и високото доверие към традиционните български продукти.