Не съм добре запознат с обществената поръчка от 2 млн. лв. за рекламни материали в образованието. Сумата от 2 млн. по мое време раздадохме на БАН за млади учени. Аз бих бил отворен за финансиране на най-онеправдаваните – учените и най-вече младите такива. Това коментира пред Фрог нюз предшественикът на Меглена Кунева проф. Тодор Танев по повод скандалната обществена поръчка за рекламни запалки, антистрес топки, ключодържатели и пр.
Ако от едната страна на везната се сложат рекламните материали, а от другата материали за научни изследвания – второто тежи повече. Има системно недофинансиране на научните изследвания и на база данните. С второто нещо едвам се оправихме миналата година, но се оправихме. Годишният абонамент за тях е 2-3 млн.
До последна стотинка трябва да се дава за научни изследвания и за тяхното съхраняване, заключи проф. Танев.