1874 клиенти на ЧЕЗ останаха без електрозахранване в неделя следобед в резултат на несъобразени изкопни дейности на строителна фирма. В почивния ден, в 14:12 ч, за повече от час без ток бяха домакинства в столичните квартали Бистрица, Симеоново и вилна зона Симеоново-Драгалевци. Екипи на ЧЕЗ реагираха незабавно и отстраниха нанесените повреди възможно най-бързо.
627 хил. клиенти на ЧЕЗ останаха без ток за общо 704 часа в резултат на несъобразени изкопни дейности на строителни фирми за първите 8 месеца на 2016 г. Кабели на компанията бяха скъсани 385 пъти, което доведе до неудобства за гражданите и до непредвидени разходи за отстраняване на щетите.
ЧЕЗ призовава фирмите за по-стриктно спазване на изискванията на ЧЕЗ с цел осигуряване на спокойствието на българските граждани.Те могат да подават съобщения за предстоящи изкопни дейности на факс 02/92 92 551, на имейл адрес zaklienta@cez.bg, както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.