НОВИНИ


Клиенти на ЧЕЗ за пореден път останаха без ток заради строителна фирма

0 4115 06.10.2016
Клиенти на ЧЕЗ за пореден път останаха без ток заради строителна фирма

Това е трети скъсан кабел на компанията поради несъобразени изкопни дейности от началото на месеца.


Невнимателни изкопни работи станаха причина за скъсване на кабел 10 kV в гр. София в сряда. В резултат на това на 05.10.2016 г. без електрозахранване останаха 654 клиенти на ЧЕЗ в ж.к. „Света Троица“ и ж.к. „Фондови жилища“ за периода от 14:00 ч. до 15:45 ч. Девет домакинства от ж.к. „Фондови жилища“ стояха без електрозахранване повече от час. Дежурните екипи на ЧЕЗ реагираха незабавно и отстраниха нанесените повреди на съоръжението максимално бързо.

 

Това е трети случай в рамките на 4 дни, в който изкопни работи на строителни фирми причиняват прекъсване на електрозахранването на обслужваната от ЧЕЗ територия в Западна България. На 2 октомври, неделя, близо 2000 клиенти на ЧЕЗ от столичните квартали Бистрица, Симеоново и вилна зона Симеоново-Драгалевци стояха без ток за повече от час. На следващия ден над 1500 домакинства от гр. Бяла Слатина бяха за около 40 минути без електрозахранване заради несъобразени изкопни дейности.

 

С цел осигуряване на спокойствието на българските граждани ЧЕЗ призовава стриктно да се спазват съгласувателните процедури и компаниите, които извършват строителни и ремонтни дейности да подават съобщения за предстоящи изкопни работи поне една седмица предварително на факс 02/92 92 551, на имейл адрес zaklienta@cez.bg, както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010. Само за 2015 г. 919 000 домакинства стояха без електричество в продължение на общо 1 274 часа поради несъобразени изкопни работи.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама