Централната избирателна комисия обръща внимание на изискванията на чл. 205 от Изборния кодекс, съгласно които, считано от деня на обнародването в „Държавен вестник“ – 2 август 2016 г. на решението на Народното събрание за насрочване на изборите за президент и вицепрезидент на републиката до изборния ден, при огласяване на резултати от допитвания до общественото мнение и социологически проучвания по повод предстоящите избори за президент и вицепрезидент на републиката същите следва да съдържат и информация за възложителя на допитването или проучването, за организацията, извършила допитването ил
В печатен или друг текстови материал информацията следва да се представя пълно и ясно в обособено поле на видно място и да заема не по-малко от 5 на сто от общата площ на материала, а в аудио- и аудио-визуални материали, излъчени по електронните медии или в представяне пред публика – веднъж в началото и веднъж в края на материала или представянето. Лицата, които провеждат допитване до общественото мнение или социологически проучвания и/или огласяват резултати от тях, не може да се позовават на служебна, търговска или друга защитена от закон тайна, за да не представят информация за възложителя на допитването или проучването, за организацията, извършила допитването или проучването и за източниците на финансирането му.