Комисията за защита на конкуренцията спира разпространението на рекламата на напитката Узаки Зорбас във всичките й форми.
След като се запозна с различните начини за реклама на напитката, КЗК е установила, че цялостното впечатление, което те създават, насочва към популярното и в България гръцко питие УЗО. Рекламното послание, в което сюжетът е изграден изцяло върху елементи от гръцката култура, език и самобитност, би могло да заблуди потребителите, че напитката Узаки Зорбас е разновидност на гръцката напитка УЗО.
Комисията счита, че тези подвеждащи послания не само могат да създатат погрешни впечатления у потребителите и пренасочат в друга посока техните предпочитания. Те могат да доведат и до сериозно нарушава на интересите на конкурентите на българския пазар, които произвеждат известната българска анасонова напитка «мастика», както и на търговците, които внасят и продават на българския пазар различни марки УЗО.
Предвид тези обстоятелства КЗК е задължила «СИС Индустрийс» ООД в еднодневен срок от получаване на уведомлението да преустанови разпространението на рекламата, свързана с напитката Узаки Зорбас във всичките й форми. Определението подлежи на незабавно изпълнение.