„Резервиран стол” за 20 лв. Това виждат в служебния си бон клиенти на заведение в Созопол. Публикацията предизвика бурни реакции в социалните мрежи, но управителят има друга версия за странния артикул в сметката – сложили го там за назидание, защото компанията създавала проблеми.
Василена Влахова се оплаква от „ужасно обслужване и отношение” в ресторант в Созопол. Тя твърди, че заедно с приятелите си е била таксувана за всеки свободен стол на масата – макар да не били обявили, че очакват още хора. След това управителят ги обиждал и ги изгонил от заведението, става ясно от публикацията.
„Ние такса „Стол” не събираме, защото никой няма да влиза в този ресторант”, подчерта пред bTV управителят на заведението Тони Матеев. Той разказа своята версия за случилото се: „Не съм Благой Рагин и не бих позволил да се подиграват и да се държат неприлично с моя персонал. Тези наши клиенти се държаха много, много лошо с нашия сервитьор. Отделно, резервацията беше за 10 човека, пък те бяха по-малко – редно е да ни уведомят”.
Матеев подчерта, че сметката е била приключена фискално без 80-те лева от служебния бон, такива пари не са били искани от клиентите и допълни, че проверка от НАП не е открила нарушения в ресторанта. Той призна, че може би добавянето на празните столове в сметката е „не съвсем правилно решение”, но това било направено „с назидателна цел – да видят тези хора, че не трябва така да се прави”.