Номерът с ремонта на МИГ-29 във версията - руската компания ни помага да ги ремонтираме в Авионамс - не е сложен за разгадаване.Това отбелязва в профила си във Фейсбук Илиян Василев.
Първо, отлага горещия въпрос - по който искат да изберат самолет, за който Русия няма против - това е Грипен, но не могат да преодолеят възраженията на САЩ. Най-малкото защото "критерии" няма и от САЩ пари на ръка няма да получат.
Второ, и децата знаят, че модернизацията на МИГ-овете с руска помощ е невъзможна. Тоест тупкаме топката, защото другата част - ремонта на двигатели не е основен проблем.
Но тук влиза новата доктрина Пеевски-Борисов - тъй като във ВПК няма как открито да притежават предприятия, поне на този етап, когато убиват други частни оръжейни фирми, напред излиза входно-изходната система за контрол на паричните потоци.
Какво ще направят - договор с МИГ - за доставки на резервни част, за всякакви технически лицензии за ремонт и прочие - за много над нормалните разходи с идеята да се формира "баница за последващо разпределение".
След което ще надуят и цената за "ремонта" в Авионамс - нали си е наш, роден, държавен !?, а това означава парите текат като река - и ползите ще изтекат в нечия правилна посока.-
Така народонаселението ще бъде патриотично и европредседателски облъчено, че това са държавни компании, а не гадни частници и второ зад кадър, щом е държавно, всичко може да се краде.
Така "ремонтът" на МИГ-29 овете ще се доближи до покупката на нов самолет.
Защото не забравяйте - целта не е боеспособна армия със самолети, а алъш вериш и нашто да е сигурно. Защо с МИГ корпорация - защото схемата с подкупите е отработена. Ако не знаете вижте разликата между първоначалната цена за ремонт на двигатели и последната - когато вече бяхме решили да ги даваме в Полша - 3 пъти?!?!
Илиян Василев-фейсбук