От 1 ноември 2017 г. Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ във Видин, Монтана, Враца, Ловеч, Перник, Кюстендил и Благоевград ще работят с ново работно време. Клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД в тези градове ще могат да използват услугите на Центровете всеки понеделник от 08:30 ч. до 18:00 ч., всяка сряда от 08:00 ч. до 17:00 ч., а през останалите работни дни от седмицата от 08:30 ч. до 17:00 ч.
Промяната се въвежда след обстоен анализ на посещаемостта и териториалната специфика с цел подобряване ефективността при работа с клиенти.
За всички останали клиентски центрове на компанията на територията, обслужвана от ЧЕЗ, работното време остава непроменено. Подробна информация за адресите и работното време на Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ е публикувана на сайта www.cez.bg.
За клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД от 1 ноември 2017 г. се въвеждат промени, осигуряваща по-голямо удобство и ефективност при контакт с Дружеството. Във всеки Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ ще бъдат обособени отделни гишета за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД. На телефонния номер на компанията – 0700 10 010, ще бъде активирана специална линия само за въпроси, свързани с дейността и предоставяните от Дружеството услуги. Въвеждат се новиелектронни адреси за комуникация: с „ЧЕЗ Електро България“ АД - info@cezelectro.bgи с „ЧЕЗ Разпределение България“ АД - klienti@cez-rp.bg.
Работно време на центрове за обслужване на клиенти на ЧЕЗ във
Видин, Монтана, Враца, Ловеч, Перник, Кюстендил и Благоевград:
Ден от седмицата |
Работно време |
Понеделник |
08:30 – 18:00 ч. |
Вторник |
08:30 – 17:00 ч. |
Сряда |
08:00 – 17:00 ч. |
Четвъртък |
08:30 – 17:00 ч. |
Петък |
08:30 – 17:00 ч. |