Бившият военен министър Ненчев демонстрира с циничен тон - фрапираща некомпетентност. Общо правило в авиацията по целият свят е, пилотите при неувереност в благополучният изход на полета, да не излитат или да го прекратяват. Може би не е важало само за летците камикадзе. Това пише военният пилот Ха Джи Борис.
Това Ненчев нарече злобно - "пуч". Възмутен съм и само по-доброто ми възпитание го спасява от химията на риторично-словесният ми арсенал, коментира още той.
Хаджи, аз за разлика от теб си му теглих няколко нашенски до 9-то коляно.Точно такива министри приземиха не само БГ авиация но и цялата армия.Нарязаха я на скраб и я доведоха до просешка тояга.Срам ме е че има такива хора като този, пише друг експерт в подкрепа на Ха Джи Борис.
Ненчев е пародия на политик.Един циркаджия който близки роднинства и познанства са побутнали нагоре към власта.Жалко е, че такива като него и други управляват държавата, а народът тъне в мизерия и се самоизяжда от злоба един друг делейки се на наши и ваши.Думата пуч е много хубава тогава, когато е изпълнена със съдържание, но за жалост тя не е удачна за нашите военни тъй като те могат само да пушат мълчаливо пред парламента и да спират да летят.С една дума и за пуч не ставаме, та камо ли Ники Бетера да я лепи като етикет на нашите военни , споделя своето мнение и Георги Георгиев.
Досега се въздържах от професионална етика да коментирам ситуацията в Граф Игнатиево. Но като съпруга на пилот в тази база смятам, че да наричаш тези момчета превратаджии е ПРЕКАЛЕНО. Освен, че треперя дали ще се прибере от полети всеки ден сега да очаквам да го арестуват ли?, това пък пише журналистаката от bTV Габриела Наплатанова.
Щом има проблем от такъв характер в авиацията обикновено се спират полетите до изясняване на причините, отстраняването на проблема и сертифициране от авторитетна комися на решението. Така, че нормалното решение сега е спиране на полетите на МиГ-29 и пилотите с проблеми в мотивацията и готовността до решение на проблема с развитието на бойната авиация с документ, недопускащ промени всеки няколко дни. Документ, адресиращ наличните и нови самолети, радари, ракетни комплекси и система за управление по години, с пари и отговорност за достигане на резултатите, е мнението на ген. Марин Начев.