„Софийска вода“ откри първия си Мобилен център за обслужване на клиенти днес. Той е оборудван в микробус с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.
В него има осигурена и приемна с безплатен интернет и информация за услугите, излъчвана на ТВ екран, както и система за обратна връзка от клиентите.
„Създадохме мобилния център с цел да се доближим до хората. За тези, които живеят в по-отдалечени места. Горди сме, че именно „Софийска вода“ създаде първия подвижен център във ВиК сектора в България. Стремим се да мислим, както за качеството на услугите, които предоставяме, така и за удобството и интересите на клиентите ни“, сподели Арно Валто де Мулиак, изпълнителен директор на „Софийска вода“. Той преряза лентата и обслужи първите клиенти на мобилния център, който започна работата си днес от с. Владая. Повече от 10 души се възползваха от „мобилните услуги“ на „Софийска вода“ още в първия един час. На откриването присъстваха кметът на район Витоша - Тодор Петков, както и кметът на община Владая – Таня Иванова. „Поздравявам Ви за хубавата инициатива и благодаря, че избрахте район Витоша за старта на мобилния център. Това е правилната стратегия – да сте по-близо до клиентите“, каза кметът Петков минути след прерязването на лентата.
Мобилният център ще посещава над 20 локации, извън София по предварителен график. В това число кварталите Бояна, Княжево, Симеоново, Драгалевци, селата Владая, Железница, Пасарел, Бистрица, Казичене, Мало Бучино, Волуяк, Обеля, Мрамор, Мировяне, Бусманци, Доброславци, Лозен, Кремиковци, Чепинци, Световрачене, градовете Банкя и Нови Искър. Графикът е достъпен на сайта на „Софийска вода“ - www.sofiyskavoda.bg, на безплатния телефон – 0 800 121 21, както и в сградата на Кметството на населеното място. В пътуващия център клиентите могат да получат информация за нови присъединявания, да открият партида или да променят собствеността на съществуваща, да подадат самоотчет, да потърсят информация или да подадат сигнал за ВиК услугите, за водомерни, лабораторни и технически услуги, както и справки за отчитане, сметки и безкасови плащания.
Мобилният център е вторият етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което „Софийска вода“ въвежда. През юни компанията стана първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия. Целта на дружеството е максимално да улесни потребителите като пести времето и средствата им и предоставя по-гъвкави и качествени услуги.