Искаме да облекчим хората, които идват да почиват в Банско. Това каза маркетинг директорът на „Юлен“ АД Иван Обрейков по НТВ.
Целта на фирмата ни е да вложим пари, така че хората да си почиват целесъобразно парите, които са вложили. Започва предизборната кампания. Не сме монопол на Боровец, Пампорово, Добринище. Имаме концесия и си изпълняваме задълженията, като плащаме концесионна такса.Тя е съобразно приходите след всеки сезон. Ние не строим нищо. Можем да строим само спортно-технически съоръжения.
Парк „Пирин“ трябва да се произнесе по случая. В Банско в момента има празни сгради. Няма да има нови писти. Територията, която стопанисваме, не забранява да се строят спортни съоръжения.
От ЮНЕСКО нямат нищо против. Като изключим обжалването, са ни необходими 1-2 години за проекта на Банско. Ако не се обжалва, може и по-кратко. За изграждането на лифта са ни нужни 1,5 г. Това е голямо съоръжение и сами си го изграждаме. Не мога да кажа дали се плаща на протестиращите. Има такива, които са се заклели да пречат на всеки проект в България срещу пари. Банско е печеливш бизнес, реклама за страната ни е. "Юлен" не крие и не спестява данъци. Знае се собственика. Осигуряваме 800 работни места на хората от цяла България, а не само от региона.