Клипът за европредседателството „Няма как да не се влюбиш в нея от пръв поглед!” не би следвало да бъде разглеждан като самостоятелен, а като първи от серия от три, които имат за цел да представят България като държава.
Вторият цели да представи приоритетите на страната ни по време на европредседателството и третият – да покаже значими български постижения. Това коментира пред Фрог нюз гл. ас. д-р Стефания Темелкова, Нов български университет по повод клипа за европредседателството.
Конкретно за този първи клип моето усещане и първи асоциации са свързани с туризма. Да, това е един добре заснет туристически клип, показващ историята на двама млади, които откриват една държава, но държава без хора. Смущаващо за мен е именно това, липсата на една от най-големите ценности на държавата ни, и би следвало приоритет на всяко правителство – хората.
Бих предложила този клип да бъде предоставен на Министерство на туризма и да бъде използван за бъдещи туристически кампании. Силно се съмнявам, че в този си вид публиката, за която е насочен, ще опознае и разбере по-добре страната ни и нас.