Фирми провеждат около 10-15 часа практическо обучение въпреки разписаните в закона 31. За това алармира председателят на Българската асоциация на застраховани и пострадали при катастрофи Владимир Тодоров.
Крайният резултат е, че имаме млади шофьори, които не са карали на магистрала. Те трябва да шофират 3 часа на магистрала, трябва да шофират в тъмната част на деня, в дъждовно време. Само че за тези 10 часа, той е карал със средна скорост 25 км/ч в градски условия, не е карал извън града, не е карал на магистрала и той се явява на изпит по практика. Незнайно как взима практическия изпит по маршрут, който познава и след което този човек, който е абсолютно негоден, участва в пътнотранспортни произшествия. Истината е, че има проблем със самото кормуване и с недостатъчния контрол върху часовете, обясни пред БНР Тодоров.