Сутринта на 6 юли при несъобразени изкопни дейности бяха скъсани два кабела 10 киловолта, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД, и оставиха без електрозахранване за близо час около 2200 клиенти на дружеството в идеалния център на град София - по ул. „Аксаков“, бул. „Васил Левски“, ул. „Шести септември“. Съставен е констативен протокол за причинените вреди.
В края на май при изкопни дейности в региона също бе скъсан кабел 10 киловолта, в резултат на което в продължение на 45 минути без електрозахранване останаха около 800 клиенти в идеалния център на град София по улиците „Георги С. Раковски“, „11-ти август“, „Врабча“, „Аксаков“.
„ЧЕЗ Разпределение България“ АД призовава да се подава информация за стартиращи изкопни дейности поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на електронна поща klienti@cez-rp.bg.