При нерегламентирани изкопни работи на строителна фирма за втори път за по-малко от 10 дни бе скъсан кабел 20 киловолта на „ЧЕЗ Разпределение“ в кв. Горубляне.
Без електрозахранване за 4 минути бяха 37 500 клиенти на дружеството в кварталите Младост 1, 2, 3, 4, Горубляне, Панчарево, Герман, Враня, 7-ми километър, Дружба 2 и Бистрица, а 3000 клиенти на ЧЕЗ в кв. Горубляне останаха без ток за около 30 минути.
През първите шест месеца на годината в резултат на несъобразени изкопни и ремонтни дейности на територията, обслужвана от „ЧЕЗ Разпределение“, са регистрирани 102 инцидента със скъсани кабели, в резултат на които е било прекъснато електрозахранването на 193 220 клиенти на дружеството.
„Лятото е активен строителен сезон, затова не спираме да призоваваме строителните фирми да бъдат коректни, да спазват нормативите и да съгласуват предварително своите дейности с „ЧЕЗ Разпределение“, за да не се смущава комфортът на клиентите“, заяви Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“ в „ЧЕЗ Разпределение България“.
Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 100 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.