Най-голямото предимство на интернет като медия е, че когато една история е завършена, тя директно стига до читателите. И това е нещото, което хората искат – да я прочетат без да чакат следващия ден и да я търсят по вестниците.
Искам да кажа, че когато нещо важно се случи, ти можеш да го разбереш веднага и това може да стане само в интернет. Това заяви Лиз Бътлър, шеф на международния екип на „Гардиън” пред екип на Frognews.bg.
Що се отнася конкретно до “Гардиън”, ние бяхме в позицията на третия най-голям вестник във Великобритания, но чрез онлайн изданието на “Гардиън” на практика се превърнахме в най-големия интернет вестник във Великобритания в момента.
Добре е да представяте новините, но и коментари, които да застъпват различни гледни точки. Това във Великобритания е традиция – винаги се опитваме да не залагаме само на мнението на една политическа партия. И също така се стремим да създаваме много коментари. Коментарите винаги предизвикват голямо внимание и непрекъснат трафик. В „гардиън” например имаме по 1 милион коментари на месец, които не модерираме, в които не се намесваме. Ако някой се оплаква от мненията и коментарите, ние правим разследване, обсъждаме ситуацията и тогава преценяваме дали да го свалим или не.
Наблюдавайте най-активните си блогъри и им направете някакъв подарък.
Когато създавате една новинарска история, не спирайте да я поддържате жива – допълвайте я, доразвивайте я, не спирайте да наблюдавате коментарите по нея и разбира се да отстранявате най-неподходящите. Когато съдържането на уебсайта е достатъчно привлекателно, потребителите ще се връщат непрекъснато там, категорична е привлекателната Лиз Бътлър.
За последните завоевания на „Гардиън” в интернет, за новите правила в интернетпространството, за битката на медийния пазар и гласът на читателя четете в интервюто с нашата гостенка ЛИЗ БЪТЛЪР.