Главна роля има асистентката на Рахал, която му носи кафе и сметана пред стълбите на Софийския университет, докато той разяснява подробности за кастинга. В коментари в социалните мрежи обаче потребителите питат „така ли всъщност се става известен”.
Бурно възмущение в социалните мрежи предизвика реклама на студентската телевизия „Алма матер”. В нея участва директорът на медията - Башар Рахал. Във видеото той приканва студентите да се запишат на кастинг, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе. С рекламния си клип телевизията търси да назначи водещи, репортери, редактори и сценаристи.
Главна роля има асистентката на Рахал, която му носи кафе и сметана пред стълбите на Софийския университет, докато той разяснява подробности за кастинга. В коментари в социалните мрежи обаче потребителите питат „така ли всъщност се става известен".
Студентите във Факултета по журналистика твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието й, че ще ги направи известни.
Пред Клуб Z Рахал определи клипа като "сатира, самоирония спрямо позицията на шефовете на всички телевизии, на всички институции".