Българската марка очила KWIAT избра DARA за рекламната си кампания през идната 2019 г. Партньорството между KWIAT и DARA е перфектната комбинация между два феномена в изкуството и модата.
KWIAT е българската марка, основоположник на тенденциите в модата на очила не само у нас, но и в целия свят. DARA също се развива извън страната, като последните ѝ хитови парчета могат да бъдат чути в повече от 10 страни.
Как DARA и KWIAT ще погледнат към модата през призмата на изкуството, ще видим чрез четирите сезонни колекции, които те ще представят през идната 2019-та. Малка част от предизвикателствата, които те отправят към потребителите са интересни форми тип котешки очила, шестоъгълни рамки, създадени от пластмаса и метал, метални рамки от два цвята, както и модели от екоматериали, които съдържат до 90% памук и са бързо разградими. Истинска иновация ще бъдат и моделите, създадени от изключително олекотения материал HH, който дава неповторимо усещане за лекота и прецизност.
„Фактът, че избрахме DARA за рекламно лице на марката за следващата 2019-та година, не е случаен. Мисля, че DARA и KWIAT имат много общо помежду си, тъй като, както ние, така и тя, залагаме при направата на свояп родукт на вдъхновение, талант и безспорни качества. Според нас в KWIAT, очилата, независимо дали диоптрични или слънчеви, могат и трябва да бъдат изкуство и начин на самоизразяване, а не само необходимост. Затова и DARA е най-подходящият избор за лице на марката.“, обясни създателят на компанията Павел Цветков.
За KWIAT
KWIAT е семейна фирма, основана в България през 1991г. от Павел и Михаил Цветкови. Компанията е специализиран производител и търговец на слънчеви очила и диоптрични рамки, като зарежда над 450 оптики в цяла България и осъществява износ в над 20 страни в чужбина. KWIAT е постоянно развиваща се фирма с млад екип и отворена към иновации среда, като основата й цел е създаване на очила, които да отговарят на всички очаквания на клиентите с дизайна и качеството си.
DARA с очила KWIAT от колекция 2019,модел KW EX 9137 D