НОВИНИ


Адвокат на Жирардели: Западната култура не предполага човек да се афишира като собственик

6 4719 19.12.2018
Адвокат на Жирардели:  Западната култура не предполага човек да се афишира като собственик
Марк Жирардели БГНЕС

Държавата трябва да се ангажира с окончателно решение на споровете в Банско. Марк Жирардели е инициирал среща с министри. Той е осъзнал, че има психологически проблем пред развитието на ски-зоната и е решил да се оповести кат собственик, въпреки че това не е типично поведение за западната култура.


Това заяви пред БНР Петър Петров, адвокат на дружеството- концесионер в Банско и член на Управителния съвет на компанията.  

 

"Ако държавата не се ангажира с окончателното решение на споровете около ски зона Банско, фактът, че Марк Жирардели е мажоритарен собственик на най-известния ни зимен курорт няма да има никакво значение", обясни адвокат Петров.  Процедурата по прехвърлянето на собствеността е продължала 4 години, каза още той.

 

"Западната култура не предполага човек да се афишира като собственик. Дори за някои западни общества това е въпрос на много ниска култура - някой да парадира, че е собственик на нещо. Но тук той осъзна, че нещата са обърнати, че нашият манталитет е малко по-различен. и видя, че може би не е формален, но е някакъв чисто, как да кажа, психологически проблем пред развитието на ски-зоната и реши да извърви тази стъпка и да се оповести".  Това заяви адвокат Петров обяснявайки защо чак сега става ясно, че Жирардели е мажоритарен собственик на "Юлен"  АД.

 

Марк Жирардели притежава 100% от собствеността на компанията "Такс сървисиз лимитед", която е мажоритарен собственик на "Юлен" АД

 

Инициативата за срещата с тримата министри в понеделник е била на Жирардели, каза още адв. Петров. "Реално той инициира тази среща. А и тя беше част от вече планираните кръгове от срещи във връзка с преговорите по концесионния договор, така че двете неща съвпаднаха", обясни той.

 

Петър Пертов изтъкна и факта, че всичко изградено в ски зоната и самият бранд "Банско" е държавна собственост, а концесията приключва след 13 години.

 

"Рано или късно, ние ще трябва да направим нещо. Радваме се, че това го осъзнава и държавата, защото без реални стъпки в определена посока, развитието се спира. А ние нямаме кой знае колко продукти, които бихме могли да промотираме в международен план",  коментира още той.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама