Българската марка очила KWIAT избра DARA за рекламната си кампания през 2019 г.
Партньорството между KWIAT и DARA е перфектната комбинация между два bеномена в ИЗКУСТВОТО И МОДАТА. KWIAT е българската марка, основоположник на тенденциите в модата на очила не само у нас, но и в целия свят. DARA също се развива извън страната, като последните ѝ хитови парчета могат да бъдат чути в повече от 10 страни.
Как DARA и KWIAT ще погледнат към МОДАТА ПРЕЗ ПРИЗМАТА НА ИЗКУСТВОТО, ще видим чрез четирите сезонни колекции, които те ще представят през 2019-та. Малка част от предизвикателствата, които те отправят към потребителите са интересни форми тип котешки очила, шестоъгълни рамки, създадени от пластмаса и метал, метални рамки от два цвята, както и модели от ЕКО МАТЕРИАЛИ, КОИТО СЪДЪРЖАТ ДО 90% ПАМУК и са бързо разградими. Истинска иновация ще бъдат и моделите, създадени от изключително ОЛЕКОТЕНИЯ МАТЕРИАЛ HH, който дава неповторимо усещане за лекота и прецизност.
„Фактът, че избрахме DARA за рекламно лице на марката за 2019-та година, не е случаен. Мисля, че DARA и KWIAT имат много общо помежду си, тъй като, както ние, така и тя, залагаме при направата на своя продукт на вдъхновение, талант и безспорни качества. Според нас в KWIAT, очилата, независимо дали диоптрични или слънчеви, могат и трябва да бъдат изкуство и НАЧИН НА САМОИЗРАЗЯВАНЕ, А
НЕ САМО НЕОБХОДИМОСТ. Затова и DARA е най-подходящият избор за лице на марката “, обясни създателят на компанията Павел Цветков.