И министър Аврамова и зам.-министър Нанков казаха, че има с 10 фирми рамкови споразумения за строежа на АМ ”Хемус”. ”Автомагистрали” няма капацитет да строи магистрали, а само коси и поддържа канавките. Проблемът е, че”Автомагистрали” ще сключва договори с други фирми, без да се договоря, без да се знаят критериите, цените. Това заяви депутатът Георги Свиленски.
Това заяви депутатът пред bTV Георги Свиленски, привиждайки корупция в заделянето на 1,150млр. лева за строежа на поредната отсечка на АМ "Хемус"..
Защо "Автомагистрали" не си закупи техника и да строи?, попита още той пред bTV.
Никой до ден днешен не казва, кои са фирмите. Нека регионалното министерство да ги изкара тези фирми. Кой определя цената около милиард и половина. Ами ако тя беше 2-3 млрд, толкова ли щеше да се изхарчат?
За пореден път ще предупредя директорите, да внимават какво подписват. Защото управлението си отива, министрите си отиват, но те остават. Да внимават какво, как и на какво осование сключват договори, посъветва социалистът.