НОВИНИ


Местан: Фишовете, които ми приписа прокуратурата, са на Карадайъ или на негов шофьор

3 4624 08.05.2019
Местан: Фишовете, които ми приписа прокуратурата, са на Карадайъ или на негов шофьор
Лютви Местан

От данни на НСО се вижда, че във въпросния период на 2013 година, когато прокуратурата твърди, че са ми фишовете, автомобил с регистрационен номер - СА2906 е управляван от Мустафа Карадайъ или от негов шофьор. Провинения, които са свързани с председателят на ДПС се приписват на председателят на ДОСТ.


Така лидерът на партия ДОСТ Лютви Местан коментира пред бТВ думите на говорителя на главния прокурор Румяна Арнаудова, че има съставени 1 акт и 13 фиша за превишена скорост.

 

 „Това е не просто лъжа, а квалифицирана клевета. Ако това е вярно, аз никога няма да си поискам книжката отново. Ако това е квалифицирана клевета, тя трябва да си понесе съответната отговорност“.

 

 „Аз няма нито една секунда управление на този автомобил, тъй като съм бил охраняван от НСО“, подчерта Местан. Нарушенията, извършени от шофьорите се полазват от ДПС, призна той, но отрече да ги е управлявал. „Нарушенията се извършват от управляващите ги, а не от председателите на партиите“.

 

„Лично аз имам едно-единствено пътно нарушение преди 30 години и това не ме прави пътен рецидивист“, категоричен бе Лютви Местан.

 

Аз съм със спокойна съвест. Няма да поема чужд грях или чужда вина за трагичната смърт на 6-месечното бебе, починало след катасторфата.  Мастан определи случая като трагичен инцидент.

 

„Платих гаранцията от 10 000 лева, въпреки че можех да не го правя. Така попречих на прокуратурата да разпространява тенденциозни новини. Притесненията, че бих се укрил са излишни, тъй като съм невинен“, добави той.

 

„И до сега не разбрах какво е обвинението срещу мен. Няма доказателство за вина от моя страна. Катастрофата е представена повратно“.

 

Прокуратурата не си е направила труда да провери фактите, затова смятам да заведа дела“, закани се лидерът на ДОСТ.

 

Той разкри още, че е пострадал при катастрофата, а единствено въздушните възглавници са го запазили жив.

 

Местан твърди, че зверският удар е дошъл след завоя, защото другата кола се е движела в насрещното. „Колата трябваше да бъде ударена отляво, защото завивам наляво. Ако съм пресякъл предимството, тази кола (неговата-б.р.) трябваше да бъде ударена отляво, защото завивам отляво. Отляво тази кола е непокътната, тази кола е ударена челно”.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама