Италианските дизайнери Dolce & Gabbanа превърнаха поп иконата Мадона в перфектната сицилианска домакиня. С много лек грим и разрошена коса поп кралицата бели сварени яйца, мие чинии и яде спагети с ръце.
Това е част от новия имидж на певицата за новата рекламна кампания пролет/ лято 2010 на модната къща Dolce & Gabbanа. Стилната фотосесия е заснета от фотографа Стивън Клайн и ще бъде публикувана в италианското издание на списанието Vanity Fair.
"Колекцията е много италианска... като връщане към корените ни. И така помолихме Мадона да интерпретира темата по различен и човешки начин", казва Стефано Габана за рекламната кампания.
Кампанията е изцяло посветена на неореализма в италианското кино и e реплика на италианския филм "Bellissima" (1951) с режисьор Лукино Висконти.
Новият образ на Мадона е коренно противоположен на този, с който сме свикнали да свързваме световноизвестната звезда и нейните сексуални видео клипове, но дори и в него Мадона пак е сексапилна и нова.