Министрите ще обсъдят допълнителни разходи по бюджета на Министерството на финансите за 2019 г. В дневния ред е предвидено и обсъждане на допълнителен трансфер по бюджета на Държавното обществено осигуряване за 2019 г., както и по бюджетите на общините за 2019 г. за финансово осигуряване на дейности по национални програми за развитие на образованието.
Това предвижда дневният ред на днешното правителствено заседание.
Правителството ще обсъди отчета за изпълнението на държавния бюджет на България за 2018 г. и доклада към него. Ще бъдат обсъдени още годишния доклад и отчет за дейността на Държавния фонд за гарантиране устойчивост на държавната пенсионна система за 2018 г. и годишния отчет за състоянието на държавния дълг за 2018 г.
Кабинетът ще разгледа проект на решение за приемане на списък на специалностите, за които в отделните администрации съществува недостиг на експерти, и за които могат да се предоставят стипендии през 2020 г.
Министрите ще обсъдят проект на решение за изменение на решение № 172 на Министерския съвет от 2019 г. за одобряване на национални програми за развитие на образованието.
В дневния ред е предвидена и точка за приемане на отчет за изпълнението на дейностите от Плана за изпълнение на Стратегията за противодействие на радикализацията и тероризма (2015-2020 г.) през 2018 г. и на План за изпълнение на Стратегията за противодействие на радикализацията и тероризма (2015-2020 г.) през 2019 г.
Министрите ще обсъдят и проект на решение за одобряване на проект на Спогодба за въздушен транспорт между правителството на Република България и правителството на Република Казахстан.
В днешното заседание ще бъде обсъден и проектът на закон за изменение и допълнение на Закона за българското гражданство, както и изменения в Закона за рибарството и аквакултурите.
Кабинетът ще обсъди и приемане на Наредба за националния туристически регистър. Правителството ще гласува и промени в Устройствения правилник на Държавната комисия по хазарта и на нейната администрация, както и в Устройствения правилник на Министерството на културата.