МЕСТНИ ИЗБОРИ 2019


Калоян Паргов: БСП се опита да предизвика 3 референдума

0 3464 05.10.2019
Калоян Паргов: БСП се опита да предизвика 3 референдума
Калоян Паргов

В последните 10 години БСП се опита да предизвика 3 референдума. Те бяха „за” и „против” концесията на „Софийска вода”, презастрояването в „Младост” и РДФ-инсталацията в ТЕЦ „София”.


Това каза лидерът на БСП – София и водач на листата за общински съветници Калоян Паргов в предаването „Седмицата" по Дарик радио.

 

Той посочи, че за благоустрояването на столицата е важно решаването, най-вече, на  проблемите, свързани с кварталната инфраструктура и освобождаването на София от задръстванията. „Трябват повече инвестиции в мащабни проекти, като например разширението на Ломско шосе", счита Паргов.

 

Той подчерта, че София трябва да се развива на север. Според него проблемите със застрояването и сблъсъка между частните и публичните интереси, които се развиха в последните години, могат да се решат, като се даде нова посока на развитие на София. „Едната е в северната част, другата е в югоизточната. В тези части трябва да има жилищна зона. Индустриалната зона можем да я разположим в североизточната част", каза Паргов.

 

Според председателя на БСП - София увеличаването на данъците и таксите не е решение на  проблемите в столицата.

 

Лидерът на столичните социалисти обясни, че Столична община има косвено отношение към увеличаването на раждаемостта. Паргов изброи какви условията за отглеждане на дете трябва общината да осигури - достъп до детска градина и ясла, образователната инфраструктура, възможности за родителите като данъчни облекчения или стимули, например жилищна политика.

 

Калоян Паргов бе категоричен, че общината трябва да се подготви и да поеме управлението на водоснабдяването и канализацията, чрез собствени структури, като припомни, че БСП от много години е против концесията на „Софийска вода".

 

По темата за трафика в София той каза, че основното нещо е изграждането на тангенти, както и разширяването на основни пътни артерии.

„Безплатен градски транспорт е постижима цел, за която трябва да се работи постъпателно. Това означава да има съвсем различен модел на разходване на средствата", убеден е Паргов.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама