БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Българският туроператор ”Астрал Холидейз” фалира

9 5464 07.10.2019
Българският туроператор ”Астрал Холидейз” фалира

След 24 години дейност на туристическия пазар у нас един от най-големите оператори в сектора, ”Астрал Холидейз”, прекратява дейността си и започва процедура по обявяване в несъстоятелност. Това става ясно от съобщение на сайта на компанията. Това се случва на фона на фалита на британския туроператор Thomas Cook, чийто официален представител в България е именно ”Астрал Холидейз”.


"Това решение е взето след изключително много дискусии, усилия и опити да се осигури финансиране за дружеството. Причините да се стигне до тук са комплексни, но това, което ни остава са спомените, невероятните моменти, когато вие сте били щастливи, и когато сме били причината за вашето добро настроение и пълноценна почивка. През годините винаги сме се старали да постигаме високо качество на предлаганите от нас услуги и да осигурим максимален комфорт на нашите клиенти, както и незабравими изживявания", отбелязаха от туристическата компания. Пътуванията на всички клиенти, закупили почивки от "АСТРАЛ Холидейз

 

Интернешънъл" АД, които в момента се намират зад границата са изцяло платени, поради което не съществува опасност от проблеми с полети или отказ за настаняване в хотели или други туристически услуги. Компанията обаче няма да има възможност да осъществи бъдещи планирани пътувания на част от своите клиенти след 07.10.2019г.

"Клиенти с бъдещи пътувания, които са заплатени на 100% от "АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл" към партньори, ще бъдат лично уведомени от служители на "АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл" АД", се отбелязва още в съобщението на туроператора. Клиенти, закупили само услугата самолетен билет с редовни или нискотарифни авиолинии, също ще осъществят своите пътувания, тъй като всички билети са вече закупени и платени от "Астрал Холидейз Интернешънъл" АД. За проверка на разписанието и часовете на полетите, от туроператора препоръчват клиентите да направят справка със съответната авиокомпания, когато наближи датата на пътуване по издадените вече самолетни билети.

 

От "АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл" уверяват още, че са предприети всички необходими мерки и са изпълнени всички задължения по Закон за туризма, така че да се защитят клиентите. Потребителите, които са внесли депозити или са платили изцяло сумите по своите бъдещи организирани пътувания, но "АСТРАЛ Холидейз" не е заплатил към партньор или доставчик, ще бъдат обезщетени както следва по закон, тъй като те са гарантирани със застраховка "Отговорност на туроператора", сключена между "Астрал Холидейз Интернешънъл" АД и ЗК "Уника", с покритие - 700 000 лв.

 


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама