Огромен интерес отчитат организаторите на ”Автосалон София 2019” още на старта на изложението, което беше открито в събота, 12 октомври. То ще продължи до края на седмицата. През първите два дни близо 20 000 души посетиха ”Интер Експо Център”, за да видят изложените автомобили и да тестват някой от 150-те предложени модели.
И докато в събота повечето от посетителите бяха с билети, закупени по-рано онлайн, то в неделя пред входа на изложението, още преди да отвори врати, се бяха извили големи опашки от желаещи. По всичко личи, че през тази година автосалонът ще подобри рекорда по посещение от предишното, когато за 10-те дни през изложбените зали минаха над 55 000 човека. Сега амбициите на организаторите са бройката да надхвърли 60 000.
Част от посетителите се възползваха от възможността да тестват автомобилите, предоставени от компаниите-изложители. Броят на тези коли е 150, като те не спряха да въртят километри през двата дни. В салона също беше пълно с хора, като търговците бяха сред най-заетите, тъй като някои от посетителите бяха дошли не само да гледат, но и да купуват.
Очаква се, че през седмицата интересът към продажбите дори да се увеличи, защото тогава ще дойдат предимно хора, които имат интерес към покупка на нов автомобил. В по-спокойна обстановка те ще могат да огледат експонатите и съответно да направят своя избор. В работните делници салонът ще бъде привлекателна точка и за всички, чийто бизнес е свързан с колите.
Самата седмица стартира със запомнящо се събитие - една от компаниите, които участват в салона, отбелязва своята 100-годишнина. Това е френският производител Citroen, който у нас е представен от "Автомотор Корпорация". Компанията отчете, че за 26 години, откакто е на българския пазар, е реализирала повече от 36 000 продажби.
Настоящата гама на френската марка също е доста интересна за посетителите, като само за първите два дни от изложението - събота и неделя, бяха продадени 10 автомобила. По предварителна информация общата бройка, реализирана от всички марки, е приблизително 120.