В разгара на Парижката седмица на модата, екипът на KWIAT посети френската столица, за да участва за втора поредна година на SILMO. Един от най-големите оптически панаири в Европа събра за 52-ри път най-добрите световни брандове за диоптрични и слънчеви очила в дните между 27 и 30 септември.
Щандът на KWIAT бе разположен в Hall 5 на Parc des Expositions de Villepinte и бе решен в акцентиращо синьо и бяло. Удобната локация и атрактивните за посетителите фотографии на рекламното лице на марката за 2019-а (певицата Дарина Йотова-DARA) привлякоха стотици гости на изложението в четирите фестивални дни.
Представяйки за първи път модели от предстоящата за сезон 2020 (ще бъде налична на българския пазар от ноември 2019), на SILMO KWIAT отново демонстрира безапелационно философията на марката, която предлага висококачествени продукти и ултимативен дизайн на конкуретни за световните брандове цени. В качеството на нашите очила се убедиха десетки нови клиенти от страни като Украйна, Швейцария и Австралия... Ценим високо и искаме да благодарим за лоялността на нашите стари клиенти, които също намериха време да ни посетят в Париж.
Тази година KWIAT бе включен в специалната селекция TOP Brands to See at SILMO (ТОП брандове, които да видите на SILMO) на TEF Magazine, превръщайки се в една от 10-те марки, препоръчани от експертното мнение на световното онлайн списание за независими брандове.
Вдъхновен от множеството срещи с оптици, стари и нови партньори в бранша, екипът на KWIAT прекара финалните часове от изложението на специална галавечеря, съпътствана от раздаването на традиционните за SILMO награди за дизайн.