НОВИНИ


”Български пощи” ЕАД се връща в конкуренцията за разпространение на печата

2 4351 01.11.2019
”Български пощи” ЕАД се връща в конкуренцията за разпространение на печата
БГНЕС

Дружество ”Български пощи” има готовност от средата на януари да започне разпространението на вестници и списания наред с частните фирми. Това съобщи транспортният министър Росен Желязков пред БНТ.


Министърът увери, че пощите разполагат със съответната инфраструктура, за да организират цялостния логистичен процес 24 часа и седем дни в седмицата. Целият пазар обхаваща над 133 маршрута ежедневно, през които преминават над 900 тона хартия месечно.

 

"Български пощи" планира да разпространява вестници и списания, без да се стреми към печалба, но и да не трупа загуби. Към момента дистрибуторите печелят между 30 и 35 % от цената на съответното издание. Влизането на „Български пощи” на пазара трябва да разсее две съмнения: първо, че пазарът е монополизиран и второ, че някой извива ръцете на издателите”, заяви министърът на транспорта и информационните технологии Росен Желязков.

 

Две са конкурентните предимства, с които дружество "Български пощи" разчита на предимство в състезанието: конкурентна цена и нови 3 000 пункта за крайно разпространение.

 

Росен Желязков допълни: "Български пощи" няма нито амбицията, нито желанието да се превърнат в монополист на пазара. Негова  задача ще бъде да се диверсифицират доставките на печатни изделия”.

 

От понеделник пощите започват преговори с издатели за бъдещото разпространение.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама