40 мотористи подредиха мощните си машини под формата на огромен мустак - символът на кампанията срещу рака на простатата Movember. В центъра на фигурата застанаха две уникални триколки. Като знак на подкрепа рокерите бяха вързали на лицата си черни бандани с бял мустак.
Статистиката сочи, че повече мъже умират от рак на простатата, отколкото при катастрофи. Очаква се до края на годината в България да има 2000 новодиагностицирани с простатен карцином. Заболяването е втората онкологична причина за смъртност. Развива се бързо през последните години, обхваща много голям процент от населението поради спецификата му, че засяга мъже над 50, а популацията застарява.
Movember е кампания, която цели да подтикне мъжете да се преглед при уролог, за да са сигурни, че простатата им е здрава. Консултации трябва да се правят всяка година след навършване на петдесетгодишна възраст. През 2019 слоганът на инициативата в България е "да вдигнем шум" и в нея участват много моторджии. Тя продължава през целия ноември.