Българите биха спрели да напускат страната, а тези в чужбина биха се върнали, ако медиите в България дават по-достоверна картина за местната икономика.
Около това мнение се обединиха участниците в днешната дискусия „Да извадим успеха от анонимност“, визирайки, че обрисуваната от медиите икономическа картина би била по-достоверна, само ако се съобщават по-често добрите каузи на компаниите за корпоративната им социална отговорност.
„Масово из социалните мрежи, а впоследствие при разговорите между хората на спирките на градския транспорт слушаме как в България нищо не се произвежда, как в България няма индустрия. А в същото време сме над средното европейско равнище по дял на индустрията в брутната добавена стойност. Малко хора в България знаят, че първите две пера в българския износ са машиностроенето и автомобилостроенето, както и електротехниката и електрониката“, коментира председателят на Асоциацията на индустриалния капитал в България (АИКБ) Васил Велев, цитиран от economic. bg.