Кръстовището при новата метростанция Красно село и ул. Житница беше цялостно ремонтирано в продължение на над 4 години. Въпреки че в него бяха налети милиони левове, този ключов транспортен възел, осигуряващ връзки между метрото, трамваите и автобусите, пешеходците са принудени газят в локви и кал и по тесни тротоари. След това се чудим защо софиянци избират личните си автомобили, вместо градския транспорт или ходенето пеша?
Ходенето в кишата и калта, покрила мизерните софийски улици, винаги е било отблъскващо предизвикателство. Затова и всички се надявахме, че след милиардите, инвестирани в града през последните години, качеството на градската среда най-накрая ще бъде осезаемо повишено. Вместо цялостни, съвременни и качествени решения, дори по чисто новите и изцяло реконструирани улици получаваме поредната доза безхаберие и мърлявщина, станали запазена марка на Йорданка Фандъкова - Yordanka Fandakova и екипа ѝ.
Преди 2 месеца сигнализирахме за проблем на същото място. Тогава г-жа Фандъкова беше в кампания и се оправда, че “някой не го е огледал.” По всичко личи, че никой няма и да го огледа. След като ел. таблото в средата на тротоара на ул. Житница и паркоместата по Патриарха се оказаха “временни”, надяваме се, че няма и тук да се окаже, че “временно” е забравено и отводняването.