За трети път международната организация „Superbrands” отличи „АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ“ като най-силната бизнес марка в жилищното строителство у нас!
„Superbrands“ е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар.
Брандовете не само трябва да се ползват с доверие, но и успешно да се разграничават от конкурентите си в своя сектор; да притежават индивидуалност и ценности, които ги правят уникални.
Отговаряйки на всички тези условия, „АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ“ бе удостоена за трети пореден път с голямата награда на „Superbrands“.
„Тази награда е много специална за нас, защото в момента преминаваме през един не лек период. Ще използвам една библейска метафора – когато си като град, поставен на хълм, те брулят и бурите, и ветровете. И когато си лидер в жилищното строителство, към теб са отправени най-големите предизвикателства”, каза на церемонията по награждаване арх. Весела Мирянова, изпълнителен директор на компанията.
Наградата за „АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ“ е още едно доказателство, че бизнес бранд, изграден с много труд, безкомпромисно внимание към детайла, професионално майсторство и почтено отношение към клиента, остава силен, независимо от предизвикателствата, на които е подложен.
В изключително прецизния си подбор „Superbrands” използват методика за оценяване на брандовете, която е универсална за всички 80 страни, реализиращи проекта.
Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите и е още едно доказателство, че доверието на обществото към „АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ“ е една от основните причини марката да бъде лидер в строителството у нас. /БГНЕС