Въпреки мощната рекламна кампания преди и по време на старта, амбициозното шоу на Николаос Цитиридис показва незаводоволителни резултати. Големите рекламодатели в телевизиите обаче са удивени, пише ”19 минути”.
Данните на пийпълметрията сочат, че още в стартовата седмица публиката на шоуто в праймтайма на бТВ, разработен от самата телевизия, се е стопила двойно спрямо обвяните 900 000 зрители на първия брой на предаването.
На третата вечер- 29 януари, тя вече е спаднала на 498 000 души, а на четвъртата се срива до 421 000 души. В най-атрактивната за рекламодателите и най-платежоспособната група 18-49 години средните данни пък са половината на рейтинга 4+(от бебе до баба).
Трагедията е на 30 януари, четвъртък, когато сред хората, които имат избор, рейтингът е 3,6%, за да се вдигне до 3,8% на 31 януари. Това на практика са двойно по-ниски стойности от Шоуто на Слави на финала, твърдят рекламодателите. В първите си години, не само в първия брой, Трифонов правеше рейтинги над 20%!