Огромни загуби отчита компанията зад бирената марка “Корона”. Изпълнителният директор на пивоварната съобщи, че става дума за 170 милиона по-малко приходи за последните два месеца.
Причината - голяма част от потребителите свързват бирената марка с епидемията от коронавирус. Първоначално това беше една голяма шега в социалните мрежи, но резултатите сочат, че в действителност говорим за една много лоша реклама.
Очакванията на мексиканската компания са били високи, заради празненствата по случай Китайската нова година. Посрещането й обаче съвпадна с епидемията, която зарази десетки хиляди на територията на азиатската държава.
Финансовите загуби са довели и до спешни орязвания на пера, заложени в бюджета. Висши служители не са получили годишните си бонуси.
Шефът на компанията Карлос Брито коментира, че чакат всичко да се върне към нормален ритъм.
“Нашият бизнес разчита ресторанти, нощни клубове и излизане с приятели. Очакваме всичко да се върне в нормален ритъм и продажбите да скочат“, коментира той.