Във връзка с обявеното извънредно положение и с оглед ограничаване разпространението на COVID-19 и осигуряване безопасни условия за гражданите и служителите на ”Топлофикация София” от утре за срок от един месец, до 13 април ще бъдат затворени всички Центрове за обслужване на клиенти на дружеството, съобщават от дружеството.
Ще бъде отворен само Информационният център в Централно управление на "Топлофикация София" ЕАД, който се намира в кв. "Борово", ул. "Ястребец" 23Б и е с работно време от 08.30 ч. до 17.00 ч. Касата в Централно управление е с работно време от 8.30 ч. до 18.00 ч.
На служителите, които са в постоянен и ежедневен контакт с клиенти са раздадени необходимите лични предпазни средства. Помещението на Информационния център ще бъде дезинфекцирано ежедневно по четири пъти, като в същото време служителите ще сменят и лич-ните си предпазни средства.
От дружеството призовават потребителите да посещават Информационния център само при необходимост и да използват активно дигиталните канали за комуникация (inf_r@toplo.bg; info_r@toplo.bg; www.facebook.com/www.toplo.bg;), както и информационния телефон 0700 11 111.