Координационен център за оперативно взаимодействие между Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), мобилните предприятия и лицензираните пощенски оператори започна работа в началото на седмицата.
Центърът, под ръководството на КРС, ще оперира за времето на извънредното положение в страната, с цел да координира действия в подсигуряване на свързаността и качеството на телекомуникационните и пощенските услуги, съобщават от ведомството.
Координационният център ще синхронизира действията на регулатора и бизнеса по време на обявеното извънредно положение във връзка с качеството на предоставяните услуги, координираност на действията и осигуряване на своевременна информация за предприети мерки и действия от страна на предприятията, предоставящи мобилни услуги и лицензираните пощенски оператори.
Координационният център получи пълно съдействие от страна на мобилните и лицензираните пощенски оператори. В КРС са определени лица, отговарящи за техническите въпроси и връзките със заинтересованите страни, посочват от институцията.
С новосъздадения координационния център ще може да се свързват нуждаещите се на стационарен телефон 02 949 27 23 в часовия интервал от 9:00 до 17:30 ч., както и на имейлна на пиара на институцията - pr@crc.bg по всяко друго време.