
Развлечението минава през новите технологии. Поне по време на карантина. Заради извънредното положение редица технологични компании отчитат ръст на потреблението. Социални мрежи, стрийминг платформи и мобилни приложения са най-големите печеливши по време на пандемията. Защото са единственото “бягство” от COVID-19.
Най-високо потребление отчитат мобилните приложения за онлайн банкиране. Подобен скок има и в платформите за поръчване на храна, които влизат в помощ и на бизнеса - единствената възможност заведенията за продължат своята работа и да имат поне минимална печалба и именно чрез доставки.
Извънредното положение у нас значително е пренастроило нагласите на средностатистическия потребител, сочи проучване на Brand New Vision, в което се сравнява периода 28 февруари - 13 март и 14 март - 27 март. Иначе казано - как се изменят потребителските навици преди и след въвеждането на извънредното положение.
Данните сочат, че за 14 дни българите са успели да адаптират консуматорската си природа към новата среда и да заменят всичко, с което са свикнали, с неговата онлайн алтернатива. Ръст в потреблението е отчетен и при електронната търговия.
Не е ясно обаче колко трайни ще са промените и дали ще се задържат и след края на извънредното положение.