Да се прекрати тази възможност предлагаме в доклад с колегите ми Владислав Панев и Иво Божков от Демократична България.
Намирам за неправилно като общински съветници да призоваваме хората да оставят личните си автомобили и да използват алтернативни форми на придвижване като градски транспорт, велосипед или пеша, а същевременно да се самостимулираме да ползваме автомобил като покриваме разходите си за бензин. Винаги съм считал, че хората на публични длъжности трябва да служат за пример, особено когато става въпрос за промотиране на пешеходен, устойчив, зелен град за хората, каквато искаме да бъде и София!
Картата за градски транспорт струва 365 лв. за една година и е редно всички общински съветници да си закупят такава, както направих и аз преди много време. Да не говорим, че ползвайки градския транспорт, ходейки пеша или карайки велосипед много ясно виждаш и разбираш проблемите и след това имаш стимул да ги решиш. Иначе как ще обясниш на човек, който не слиза от колата, защо тротоарите са разбити, градският транспорт е нередовен, а велосипедните алеи са опасни и неудобни...
Докладът показва и че като опозиция можем да работим заедно, когато има общи каузи. Винаги съм вярвал, че опозицията трябва да бъде алтернатива и да е способна да намира обща основа, що се отнася до мерки свързани с благополучието на хората. В крайна сметка, в програмите на всички участници на предишните избори имаше много сходни приоритети - би било жалко заради политическа и емоционална незрялост да се сипят обвинения по всички, независимо дали управляващи или опозиция, вместо да се критикува, когато има за какво, но и да се работи заедно за постигане на общи цели за доброто на града.
Общинският съветник Борис Бонев, Фейсбук