НОВИНИ


Обслужването в пощенските клонове e лошо, служители пращат клиентите да се оплакват на министъра

0 5516 03.05.2007
Обслужването в пощенските клонове e лошо, служители пращат клиентите да се оплакват на министъра

Често не работят всичките гишета в районните пощи, материалната база е остаряла, а нивото на обслужване не е на добро ниво.


Днес в един от столичните пощенски клонове в кв. Красна поляна липсваха пощенски марки, а желаещите да се снабдят с тях, трябваше да отидат в пощата в съседния квартал. Плащането на ток и вода пък можеше да се извърши само на едно от три възможни гишета в пощата, научи "Фрогнюз". Това от своя страна е предпоставка за образуването на дълги опашки. Въпреки тези проблеми, на негодуванието на възмутени граждани от лошото обслужване, отговорът на служителка беше „Идете да се оплачете на министъра, в момента са свършили марките. Какво толкова?”. В районните каси за плащане на ток извън пощите положението не е по-различно. Хората се сблъскват с арогантно поведение, особени затруднения срещат възрастните, тъй като са по-бавни и не чуват. В такива случаи си навличат гнева на някоя от безброй многото нервни чиновнички. Често се случва да има скандали и лошо обслужени клиенти. Прави впечатление, че и материалната база е доста остаряла. Работи се със стари компютри и принтери, което забавя работата и води до допълнители усложнения и чакане. "ФН"
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама