Изказванията по време на предизборната кампания по всяка вероятност ще са на живот и смърт. Предвид ситуацията през 2020 г. очаквам да станем свидетели на грозни сцени. Вече все пак видяхме спалното бельо на премиера, било то истина или не. Очаквам неетични и неморални практики, но това, което в дългосрочен план ме притеснява е, че така избираме следващите управляващи за 4 години напред.
Това заяви в ефира на Българското национално радио пиар експертът Пепи Димитрова, председател на Комисията по професионална етика към Българското дружество за връзки с обществеността.
"Очаквахме онлайн кампания, но вече наблюдаваме и организиране на срещи с хората по места. Да, говоренето в онлайн среда е по-лесно, но пък то не достига до избирателите - затова партиите ще разчитат на лични срещи и те го разбраха - да имат реална обратна връзка с бъдещите избирателите си и твърдите ядра.".
Димитрова заяви, че опитът сочи, че по-кресливият подход печели - особено за малките и по-неизвестни досега играчи - няма да си водещ, но пък ще влезеш във властта.
"Това е грубото и грозно говорене със език на обвинението".
Facebook ще бъде социалната мрежа, през която ще е отправят голяма част от посланията към избирателите, смята още Димитрова. Тя бе категорична - основният медиен канал за пропаганда ще са телевизиите.